کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316372 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تفاوت انواع پلی استیشن پلاس چیست؟

اگر گیمر هستید و کنسول بازی پلی استیشن را در اختیار دارید، مطمئنا به خرید اکانت ps plus فکر کرده‌اید. این کنسول بازی دارای سه سرویس اشتراک محبوب یعنی پلاس اکسترا، پرمیوم و اسنشیال است که هر کدام خدمات متفاوتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. اگر شما هم قصد خرید یکی از پلن‌های اشتراکی پلی استیشن پلاس را دارید، با ما در این مقاله همراه باشید تا با تفاوت انواع پلی استیشن پلاس آشنا شویم.

آشنایی با پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس به اشتراک کنسول‌های پلی استیشن گفته می‌شود که می‌توان به وسیله آن به دانلود بازی‌های رایگان، انجام بازی‌های آنلاین و ذخیره اطلاعات در فضای ابری پرداخت. اگر شما به بازی‌های مولتی پلیر و آنلاین علاقه‌مند هستید، باید جهت تهیه و خرید پلی استیشن پلاس اقدام کنید تا بتوانید از قابلیت‌هایی که کمپانی سونی برایتان درنظر گرفته است، بهره‌مند شوید. اشتراک کنسول پلی استیشن پلاس در سه پلن اکسترا، پرمیوم و اسنشیال در بازار عرضه می‌شود که می‌توان از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی از جمله خرید مستر کارت و شارژ اکانت، به تهیه یکی از پلن‌های اشتراکی ps plus اقدام کرد.

انواع پلن های پلی استیشن پلاس

برای اینکه تفاوت انواع ps plus را بهتر متوجه شویم، بهتراست در این قسمت در مورد انواع پلن‌های پلی استیشن پلاس و ویژگی‌های هر کدام صحبت کنیم. همانطور که گفتیم پلی استیشن پلاس دارای سه اشتراک زیر است:

  • PS Plus Essentials
  • PS Plus Extra
  • PS Plus Premium

در ادامه ویژگی‌ها و تفاوت انواع playstation plus را بیان خواهیم کرد.

ویژگی های انواع پلن های پلی استیشن پلاس

PS Plus Essentials

PS Plus Extra

PS Plus Premium

  • مزایای کامل پلاس
  • مولتی پلیر آنلاین
  • تخفیف‌های فروشگاهی
  • بازی‌های رایگان ماهانه
  • فضای ابری
  • دارای تمامی مزایای اسنشیال
  • شامل 400 بازی قابل دانلود
  • بازی آنلاین
  • تخفیف‌های ویژه
  • فضای ابری
  • دارای تمام مزایای اکسترا
  • بازی‌های کلاسیک قابل دانلود (PS1، PS2، PS3)
  • استریم بازی‌های PS5
  • دسترسی به نسخه آزمایشی بازی‌ها
  • فضای ابری

باتوجه به خدمات و امکاناتی که در سه پلن اشتراکی پلی استیشن پلاس ارائه می‌شود، شما می‌توانید باتوجه به نیاز خود یکی از این سه اشتراک را تهیه کنید. در صورتی‌که به بازی‌های کلاسیک علاقه دارید، طبیعتا پلن پلی استیشن پلاس پرمیوم بهترین انتخاب است و در غیر این صورت از آنجایی‌که میان اشتراک اکسترا و اسنشیال تفاوت قیمتی زیادی وجود ندارد، توصیه می‌کنیم پلن اکسترا را خریداری کنید تا به 400 بازی در PS4 و PS5 دسترسی داشته باشید.

شباهت پلن های پلی استیشن پلاس

در کنار تفاوت انواع پلی استیشن پلاس، شباهت‌هایی هم میان این سه پلن اشتراکی وجود دارد که دانستن آن به شما کمک می‌کند تا بهتر تصمیم بگیرید. هر سه پلن اشتراکی پلی استیشن پلاس شامل بازی‌های رایگان، بازی‌های آنلاین، تخفیف‌های ویژه، محتوای انحصاری، تعداد کاربران تا 8 نفر، فضای ذخیره سازی تا 100 گیگابایت، آزمایش رایگان و به‌روزرسانی خودکار می‌شود.

تفاوت انواع پلی استیشن پلاس

خرید پلی استیشن اسنشیال برای هرگیمر ضروری است اما برای بررسی تفاوت انواع پلی استیشن پلاس باید دو پلن اشتراکی اکسترا و پرمیوم را بایکدیگر مقایسه کنیم که هرکدام قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند. البته شباهت‌هایی هم میان این دو پلن مانند بازی‌های آنلاین چند نفره و دسترسی به تخفیفات ویژه وجود دارد، اما مهمترین تفاوت پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیوم را می‌توان اینگونه گفت که شما با خرید پلاس پرمیوم به 300 بازی اضافه دسترسی خواهید داشت. یکی دیگر از تفاوت‌های پلن پرمیوم و اکسترا این است که مشترکین پلن پرمیوم از امکان کلود استریمینگ بهره‌مند هستند به این معناکه شما می‌توانید بدون دانلود و تنها از طریق اینترنت، بازی‌ها را روی کنسول خود استریم کرده و یک تجربه هیجان انگیز را به خود هدیه دهید.

پلی استیشن اسنشیال، پرمیوم و اکسترا؛ کدام بهتر است؟

تا اینجای مطلب با ویژگی‌ها، شباهت و تفاوت‌های سه اشتراک پلی استیشن اسنشیال، پرمیوم و اکسترا به طور کامل آشنا شدیم. اما کدامیک از این سه پلن برای ما بهتر است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید، باید اول از خودتان بپرسید در تجربه یک بازی بی‌نظیر، به دنبال چه هستید؟ هرکدام از پلن‌های اشتراکی پلی استیشن پلاس ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند.

اگر می‌خواهید در کنار دوستان خود تنها یک بازی آنلاین چند نفره را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم پلن اشتراکی اسنشیال را خریداری نمایید. در واقع تمامی گیمرهای آنلاین به خرید و فعالسازی اشتراک اسنشیال نیاز دارند. اما اگر به دنبال قابلیت‌های زیاد در بازی‌های آنلاین هستید و حرفه‌ای بازی می‌کنید، بهتر است یکی از اشتراک‌های پلی استیشن پلاس پرمیوم و یا اکسترا را بخرید. با فعالسازی یکی از این پلن‌ها در کنار ویژگی‌هایی از جمله تخفیف‌های انحصاری و دانلود بازی‌های رایگان می‌توانید به صدها عنوان بازی متنوع دیگر دسترسی داشته باشید.

بنابراین توصیه می‌کنیم تنها گیمرهایی اقدام به خرید پلن اشتراک پرمیوم کنند که به بازی‌های کلاسیک علاقه دارند و به دنبال داشتن تمامی ویژگی و قابلیت‌های پلی استیشن پلاس مانند آزمایش بازی‌های جدید با زمان محدود هستند. در نهایت انتخاب باشماست!

مقایسه PS Plus با Game Pass

 

شاید کمی قبل‌ترها مقایسه دو محصول پلاس با گیم پس، چندان کاردرستی نبود چراکه مایکروسافت یک سرویس دانلود بازی رایگان به بازار عرضه کرد درحالی‌که سونی تنها برخی از قابلیت‌های ساده را به کاربران خود ارائه می‌داد. ولی امروزه با ورود The-All New Plus، می‌توان منصفانه‌تر به مقایسه این دو محصول پرداخت. به عبارت دیگر سونی با معرفی پلن‌های PS Plus پا به میدان رقابت با پلن Game pass ایکس باکس گذاشته است و این دو از نظر قابلیت و ویژگی‌ها، رقابت تنگاتنگی دارند.

هردوی این اشتراک‌ها برای کاربران خود، تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهند اما از نظر قیمت، خرید گیم پس نسبت به پلاس مقرون به صرفه‌تر است. هزینه اشتراک Game pass به صورت ماهانه، 15 دلار است که با آن می‌توانید رایگان بازی کنید و علاوه بر دسترسی به بازی‌های انحصاری از قابلیت‌های EA Play و Live Gold هم استفاده کنید. درحالی‌که هزینه خرید پلن پلاس پرمیوم در هر ماه، 18 دلار است و با این وجود شما نمی‌توانید بازی‌های جدید انحصاری را رایگان بازی کنید! بنابراین با اینکه پول بیشتری پرداخت می‌کنید اما به امکانات کمتری دسترسی دارید. در واقع آن چیزی که گیمرها را به خرید پلن پرمیوم پلاس بیشتر ترغیب می‌کند، این است که آرشیو بازی‌های پلی استیشن همواره قوی‌تر بوده است و به همین علت ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد. شما با خرید پلی استیشن پلاس می‌توانید بازی‌های محبوب God of War، Spider-Man و The Last of Us را دانلود و بازی کنید. به طور کلی می‌توان گفت مهم‌ترین تفاوت میان پلاس و گیم پس، لیست بازی‌های آنهاست!

خلاصه

در دنیای گیمرها یکی از محبوب‌ترین و بهترین کنسول‌های بازی، کنسول پلی استیشن است که کمپانی سونی با ارائه پلی استیشن پلاس به عنوان یک سرویس اشتراکی به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به بازی‌های آنلاین رایگان و تخفیف‌های ویژه دسترسی داشته باشند. در این مطلب ما به مهمترین تفاوت انواع پلی استیشن پلاس پرداختیم تا به شما کمک کنیم تصمیم هوشمندانه‌تری بگیرید. امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت بهره را برده باشید!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49862 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: تریبون 1402/10/13 تاریخ خبر: 1401/10/13 تعداد مشاهده: 702
کلید واژه ها:
سافت گذر